Biosan Božićna akcija do -50%! Provjeri ponudu. Besplatna dostava + 2 godine garancije

Kako spavanje s išijasom može biti lakše

Kako spavanje s išijasom može biti lakše

Bolovi uzrokovani išijasom ne daju vam spavati? Možda vam ovih par savjeta može olakšati da se bolje naspavate.

Išijas može biti izrazito neugodan te čak potpuno onemogućiti osobi da se kreće. Bolovi ne prestaju niti u sjedećem niti u ležećem položaju. Bol je uzrokovana pritiskom na sjedaći živac koji se proteže od donjeg dijela leđa sve do stopala.

Odgovarajući madrac

Stari, loš madrac može doprinjeti neugodi kod išijasa. Iako neće biti direktni krivac, generalna neudobnost uzrokovana lošim madracem naglašava bolove uzrokovan išijasom. Iskrivljena postura tijela može doprinjeti da se mišići oko živca ne opuste te da ga pritišću.

Kupujete li novi madrac uglavnom se preporučuju tvrđi madraci, kao uostalom i za druge bolove koji počinju u donjem dijelu leđa. Tvrdi madrac pružit će potporu tijelu te može doprinjeti smanjenom pritisku na živac jer se tijelo ne savija u neprirodan položaj. Madrac Diskus napravljen je u suradnji s poliklinikom Ligament za osobe koje pate od problema s donjim dijelom leđa. Treba napomenuti kako je tvrdi madrac pogodan za osobe koje spavaju na leđima. Ovaj položaj se preporuča za one koji pate od išijasa. Prilikom spavanja u ovom položaju stavite jastuk ispod koljena kako biste ih podigli i smanjili pritisak na mišićno-koštani sustav.

Spavate li na boku odaberite srednje tvrdi madrac, a jedan jastuk stavite između koljena da održite kukove u pravilnom položaju. Želite li naučiti spavati na leđima pogledajte neke savjete klikom ovdje.

Ako imate novi madrac kojem ne treba zamjena, ali primjećujete da vam se išijas pogoršava i želite probati drugu tvrdoću, dobro rješenje je pokušati s nadmadracem. Možete izabrati između različitih materijala i visina kako biste odabrali što najbolje odgovara baš vama.

Toplo/hladno

Toplina pomaže opustiti mišiće te bi vam mogla pomoći kod bolova i lakšem zaspivanju. Prije spavanja legnite u toplu kupku. Voda ne smije biti prevruća jer će vam podići tjelesnu temperaturu što otežava da utonete u san. Umjesto kupke možete stavljati tople obloge ili nabaviti električnu deku za grijanje.

Bole li vas pojedine točke možda vam pomognu hladni oblozi. Prije spavanja hladite dijelove gdje osjetite bol. Nemojte stavljati hladne obloge direktno na kožu već ih umotajte u jastučnicu ili krpu.

Istezanje

Ponekad se išijas pojavi zbog napetosti u mišićima. Lagano istezanje prije spavanja oko živca popustit će pritisak na njega. Primjerice možete sjesti na pod, privući koljena na prsa te ih onda zakretati blago lijevo i desno razgibavajući zdjelicu.

Ostali savjeti

Naravno uvijek treba posjetiti doktora kada imate bolove. On će vam moći preporučiti lijekove za ublažavanje bolova ili neke kreme. Može vam preporučiti neke vrste terapeutskih masaža ili pak dati termine kod fizioterapeuta kako bi radili poboljšanju stanja s išijasom.

Podijeli objavu

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *


1