Biosan Božićna akcija do -50%! Provjeri ponudu. Besplatna dostava + 2 godine garancije

Kako pravilno spavati kod bolova u kukovima?

Kako pravilno spavati kod bolova u kukovima?

Bolni kukovi mogu biti veliki problem kod spavanja. Pogledajte koji madrac odabrati, kakve vježbe vam mogu pomoći te još neke savjete za lakše spavanje s bolovima u kukovima.

Kao i svaka bol tako i bolni kukovi onemogućuju dobar san. Ako ne spavate kvalitetno to pak znači da vaše tijelo gubi na dragocjenom vremenu tijekom kojeg se regenerira. Zbog toga se bolovi tijekom dana pogoršavaju, a to uzrokuje da još lošije spavate – i upadate u nezavidan crni krug boli.

Što možete učiniti?

Bolovi u kukovima kod spavanja sasvim su moguće uzrokovani pozom, točnije spavanjem na boku. Bilo bi uputno da se naučite spavati na leđima. Ovo se možda čini kao nemoguća misija, ali mi smo vam pripremili nekoliko savjeta koji vam mogu pomoći u navikavanju na spavanje na leđima. Pročitajte o tome klikom ovdje.

S druge strane, prema nekim istraživanjima bolovi u kukovima kod spavanja pogađaju osobe od 35-55 godina koje su pak podložne apneji – tegobi koja se pogoršava spavanjem na leđima.

Neki doktori zato naglašavaju kako je najbitnije odabrati pravi madrac za pozu spavanja u kojoj vam je najudobnije. Dakle ne trebate mijenjati navike već madrac. Možda je vaš madrac star i istrošen. Zbog toga propadate u neke dijelove i vaši kukovi nisu u dobrom položaju zbog čega bole. Moguće da spavate na madracu s oprugama koji nisu preporučljivi ako vas bole kukovi.

Madrac

Madrac za osobe s bolovima u kukovima trebao bi imati dodatan mekši sloj. Najčešće se preporučuje memorijska pjena kao površinski sloj, a tada za jezgru možete imati bilo koji materijal dok god je dovoljno čvrst da pruža kvalitetnu potporu. Pogotovo ako spavate na boku kada se veliki pritisak vrši na malu površinu – ponajviše kukove. Madrac treba dopustiti da bokovi utonu umjesto da pruža preveliki otpor i time vrši pritisak na ovo područje. Obavezno spavajte s jastukom između koljena koji će držati kukove u pravilnom razmaknutom položaju i time opustiti mišiće. Ako spavate na leđima stavite jastučić, zamotani ručnik ili deku ispod koljena. Blago povišeni položaj natkoljenica smanjit će pritisak na kukove.

Ako imate relativno novi madrac, dodatni mekši sloj možete postići nadmadracem. No imajte na umu da ako vam je madrac star i propada – nadmadracem nećete ništa riješiti. On će također propadati na mjestima gdje i madrac visi te ćete i dalje spavati u lošem položaju.

Moramo naglasiti kako biste trebali provjeriti i podnice. Iako se rijetko spominju kao faktor za dobar san, zapravo su jako bitne. Madraci pružaju potporu vašem tijelu da bude u optimalnom položaju, ali podnice pružaju potporu vašem madracu. Zato ako su one stare i udubljene, vaš madrac će se također iskriviti, a posljedično i vaše tijelo i kralježnica. Već smo rekli kako su madraci s oprugama loši za kukove, ali ako imate noviji madrac od lateksa ili pjene možda bi vam promjena podnica riješila probleme.

Vježbe

Bolovi u kukovima mnoge ljude bude iz sna. Ako ste i vi jedna od njih možete ih malo istegnuti bez dizanja iz kreveta. Rotirajte kukove, protresite ih, istegnite ih. Pogledajte jedan primjer ovdje.

Naravno bilo bi odlično da uvrstite neke vježbe i tijekom dana kako biste smanjili bolove. Plivanje i hodanje po zemljanim površinama odlične su vježbe. Istežite bedrene mišiće za bolju fleksibilnost, a jačajte gluteuse koji su glavna potpora kukovima. Joga i pilates odlični su za istezanja (pogledajte primjer ovdje), a jedna od odličnih vježbi za gluteus je iskorak u stranu: stanite stopalima u širini ramena i jednom nogom zakoračite u stranu i spustite se na tu nogu dok druga mora ostati ravna. Pogledajte kako to izgleda klikom ovdje.

Hlađenje ili utopljivanje

Ako su vaši bolovi u kukovima posljedica upale, stavljajte hladne obloge na njih prije nego idete spavati. Držite obloge 10-ak minuta, ali ne direktno na kožu. Omotajte ih u neku tkaninu poput jastučnice ili krpe.

Bolnim kukovima bez upale može pomoći utopljavanje toplim oblozima, toplom kupkom ili tušem kako bi podigli cirkulaciju krvi te opustili mišiće.

 

Podijelite s nama što vama pomaže kod spavanja dok vas bole kukovi?

Podijeli objavu

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena.